[python-users] Wg. Artikel über Python Webframeworks (Jan Ulrich Hasecke)

Peter Hecker hecker at martinsfeld.de
So Apr 19 13:14:13 CEST 2009

Hallo Herr Hasecke,

ggf. kann ich Sie unterstützen. Ich habe mich näher mit Django und aktuell
mit web2py beschäftigt.

Viele Grüße

--
mfg

_p_

+------------------------------------------------+
MARTINSFELD
Gesellschaft fuer neue Medien mbH & Co. KG

Peter Hecker
Fon:    +49-221-2836430
Fax:    +49-221-2836431
Mobil  +49-172-2004657
eMail: hecker at martinsfeld.de
web:   http://www.martinsfeld.de

post/snail:
Lichtstr. 43G
D-50825 Koeln (Ehrenfeld)
Germany

MARTINSFELD, Gesellschaft für neue Medien mbH
Geschäftsführer: Peter Hecker
Handelsregister: Amtsgericht Köln
KG: HRA 15149,
GmbH: HRB 33488
UST-IDNr: DE812972045

This e-mail is intended for the addressee(s) named above only. As this
e-mail may contain confidential or privileged information, if you are not
the named addressee(s) or the person responsible for delivering the message
to the named addressee(s), please telephone us immediately. The contents of
this e-mail should not be disclosed to any other person nor copies taken.