[python-users] QT Buch

Michael Riedel mriedel at inova-semiconductors.de
Mo Mär 26 17:09:40 CEST 2007

Hi,

Aber unter http://live.gnome.org/Dia/Download steht seit dem 17.03.:

"""
The ninth prerelease of the next version of Dia is now available. It has
two crash bug fixes, i18n of filenames, leaks plugged and more. Version
0.96 includes Visio VDX import and export as well as much improved text
rendering. The source code can be found at...
"""

Also sollte

(1) Dia es können
(2) source code herumliegen, der das vdx-Format kennt und estimieren
kann und/oder
(3) Dia is python scriptable, also könnte man eventuell "einfach"
vdx2svg oder was auch immer scripten

Grüße.

Michael